Syyskuu

25.9.2017

Logo 90 Hito hyvä – tulikuuma brändi

Viisivuotias brändi otti alussa tehtäväkseen suunnitella ja valmistuttaa siistejä t-paitoja, koska sellaisia ei Hito hyvän perustajien Arttu Muukkosen ja Samu Koskisen mukaan Lappeenrannasta löytynyt. T-paidoista alkanut menestystarina on levittäytynyt laajalle. Hito hyvän perustajat ovat järjestäneet ulkoilmaelokuvateatterinäytöksiä, luoneet Norppa-oluen ja Kuutti-limonadit, olleet mukana Hito hyvä pienpanimojuhlissa ja muun muassa Lehmus Roastery -kahvipaahtimossa. Ei sovi unohtaa myöskään […]
18.9.2017

Logo 89 Imatralla panostetaan kokeilevaan kulttuuriin

Imatran vuoden taiteilija-konseptin kautta halutaan tuoda kaupunkikuvaan näkyväksi paikallisten taiteilijoiden ammattitaito. Taiteella luodaan kiinnostavampaa ja yllätyksellistä arkiympäristöä. Imatralla testataan Vuoden taiteilija -konseptia pilottihankkeen kautta. Imatran kaupunki on mukana kokeilemassa Imatran vuoden taiteilija-toimintamallia yhdessä Saimaan ammattikorkeakoulun ja kuvataiteilija Janette Holmströmin kanssa. Vuoden taiteilija-konseptissa taiteilija toteuttaa väliaikaisen julkisesti esillä olevan teoksen. Tänä vuonna Janette Holmström suunnitteli kaupungin […]
11.9.2017

Logo 88 Kylämarkkinoilla koetaan yhteisöllisyyttä

Kylämarkkinat ovat hyvä tilaisuus kylän tuottajille, yrittäjille ja kädentaitajille tehdä kauppaa ja solmia asiakassuhteita. Perinteisesti markkinoilla tehdään ostoksia. Ostaja ja myyjä kohtaavat kasvotusten, tuote-esittelyt ja asiakaskontaktit syntyvät suoraa myyntipöydän äärellä. Markkinoilla myös viihdytään ja markkinaherkut, kilpailut, musiikki sekä arpajaiset kuuluvat ehdottomasti osaksi markkinoiden perinnettä. Kaiken markkinatouhun lisäksi halutaan solmia uusia tuttavuuksia ja tavata vanhoja ystäviä […]
04.9.2017

Logo 87 Näytä sun Karjalove

Karjalove kerää eteläkarjalaisia yrityksiä verkostoitumaan ja kehittämään positiivista yrittäjyysilmapiiriä. Karjaloven tavoitteena on nostaa eteläkarjalaisten paikallisesti omistettujen yritysten tuotteita sekä palveluja kuluttajien ja muiden yritysten tietoon. Tarkoitus on vahvistaa näiden mainetta ja saada ostajat ymmärtämään, mitä paikallisesti tuotetut tuotteet ja palvelut tarkoittavat myös maakunnan omalle elinvoimalle ja ennen kaikkea työpaikoille. Verkoston jäsenen tunnistaa Karjalove-logosta. Karjalove -yritys on […]