Logo 90 Hito hyvä – tulikuuma brändi

Viisivuotias brändi otti alussa tehtäväkseen suunnitella ja valmistuttaa siistejä t-paitoja, koska sellaisia ei Hito hyvän perustajien Arttu Muukkosen ja Samu Koskisen mukaan Lappeenrannasta löytynyt.

T-paidoista alkanut menestystarina on levittäytynyt laajalle. Hito hyvän perustajat ovat järjestäneet ulkoilmaelokuvateatterinäytöksiä, luoneet Norppa-oluen ja Kuutti-limonadit, olleet mukana Hito hyvä pienpanimojuhlissa ja muun muassa Lehmus Roastery -kahvipaahtimossa. Ei sovi unohtaa myöskään jouluista Hienosto-tuotesarjaa, jonka mainoskuvauksissa kaksikko on käynyt Monacossa asti.

”Meiltä usein kysytään, mikä Hito hyvä on. Emme osaa määritellä sitä itsekään. Teemme kaikkea hauskaa ja mukavaa vähän sen mukaan, mitä mielestämme kaupunki kaipaa ja mitä mieleemme juolahtaa” kertoo Hito hyvän toimitusjohtaja Arttu Muukkonen. Vuosien saatossa Hito hyvästä onkin kehkeytynyt kaupungin asioita ilolla ja pilke silmäkulmassa kommentoiva tekijä, jonka suositut artikkelit ja osuvat Facebook-postaukset hymyilyttävät ja tuovat esiin uusia näkökulmia Lappeenrantaan.